torsdag 27 juni 2013

Nya träningsskor

Sitter och äter frukost vid datorn. Igår och även i dag blev det hårt bröd, med makrill i tomatsås, och purjolök. Men det är motigt att få i sig två stycken.

Har gått en 40 min promenad i mina nya träningsskor jag löpte igår. Så otroligt nöjd med dom! Sulan under är mjuk och rundad, vilket gör att tex stötdämpningen är total, mest därför jag ville ha dom, sen säger dom att dessa skor, ska träna muskler du inte visste fanns, öka din förbränning osv. Jag är skeptisk, men gör dom det är det ju toppen. Jag känner dock att man spänner sig och använder muskler i kroppen som jag inte brukar använda när jag promenerar. Dom är iaf supersköna!


Igår exprimenterade jag lite och bestämde mig för att jag vill börja äta havregrynsgröt. Jag avskyr det! Men jag tillagade det som risgrynsgröt, för det tycker jag om. Så jag kokade det med mjölk, hade i sötningsmedel och en hel del kanel. Jättegått!

Igår åt jag:
1 stort glas vatten
1 hårt bröd med makrill och purjolök
1dl havregrynsgröt
1/2 tallrik carbonara på Dg's sportbar (Så god!)
Motion: 30 min rask promenad

Så min största kaloribomb kom där på kvällen, men var så stressigt igår, och vi var ute och flängde och behövde mat, så vad gör man!

Todeloo!

1 kommentar:

Buzzador