lördag 30 maj 2009

Aino som lur

Okej det här förvirrar mig en liten aning. Om Nokia hade kommit ut och sagt “Vi har en telefon som heter Aino!” Då hade jag fattat, Aino (min kompis) är halv finsk, Nokia är finskt ^^

Men att SonyEricsson kommer ut med en telefon som heter Aino fattar jag dock inte, MEN tur är väl det, för jag älskar SonyEricsson och visst vill jag kunna ha med mig en Aino i bröstfickan varje dag, att ta fram och klämma på! ;)

Så här skriver Prylkoll.se om Aino:

se-aino-q4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Sony Ericssons globala presskonferens är just avklarad och resultatet är tre nya lurar som släpps lagom till årets julhandel.

Från och med nu får telefonmodellerna egennamn istället för kombinationer av siffror och bokstäver.

Först ut är Aino (ovan) med medföljande synkdocka och trådlöst headset. Aino är ljud och bild utan gränser enligt Sony Ericsson. Klart är att Aino blir väldigt uppkopplad med stöd för DLNA, nya Media Go Wireless, Wifi och så Remote Play för att styra din Sony Playstation 3 från din Aino oavsett var i världen du befinner dig.”

Häftigt! Klart jag ska införskaffa en Aino nästa år! Häftigt gumman, i framtiden när du presenterar dig kommer alla säga “Aino? ah, som mobilen?”

DSC00535

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Buzzador