tisdag 24 mars 2009

If you seek Amy

Bra låt. Jag gillar Britney Spears. Inte älskar, men hennes sound senaste åren är i min smak. Låten I seek Amy är tredje singlen ur hennes skiva Cirkus. Är det bara jag som tycker det låter riktigt illa när hon säger “I seek Amy” på ett speciellt sätt i refrängen? Avikande minst sag. jag tycker det stör harmonin, eller hur jag nu ska förklara. Lyssna så kanske ni förstår vad jag menar.

Om någon förresten fortfarande söker efter bra hudvårdsprodukter så kan jag säga att jag hittat hem! Jösses! Annelie och jag fick oss ena riktiga Aha-upplevelser. Har dessutom hittat den bästa foundation jag någonsin testat. Kändes mer som en underbar ansiktskräm, än en foundation. Jag är helt såld! Jag vet dessutom hur du kan få tag i det och få en liten kurs och testa det här gratis! Yay!

1 kommentar:

  1. Triolen i refrängen var ju lite annorlunda, men jag tyckte det gjorde det hela intressantare.

    Nåt som jag däremot stör mig på är att hon envisas med att ha så mycket vokaleffekter på sin röst att hon inte låter mänsklig.

    SvaraRadera

Buzzador