söndag 7 september 2008

Testar / Aquolina Body Milk, vit choklad


(Aquolina Body Milk, vit choklad. 89 kr på seven.se)


Alla som känner mig bra, vet om min speciella förtjusning i just vit choklad. Jag sörjer fortfarande Magnum vit *tyst minut*. Det är något speciellt med vit choklad. Vit choklad känns fräschare och det passar så bra till frukter. Enkelt att göra en hyfsat enkel efterätt tex, blanda massa frukter på en plåt, riva över en massa vit choklad och tadaa, servera med glass!


Efter att beställt produkter på eleven.se så fick jag med mig gratisprov på bl.a en kräm som heter Aquolina Body Milk, vit choklad. Helt lyrisk över att få dofta vit choklad, men skeptisk, testade jag efter min dusch nyss. Den luktade verkligen vit choklad, och jättegott! Jag är mega nöjd! Och huden vart alldeles silkeslen och mjuk, och doften stannar kvar på huden. Priset på en hel flaska 250 ml kostar på eleven.se 89 kr. Ett okej pris för en så ljuvlig och iaf för mig, väldigt speciell doft.


Jag rekommenderar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Buzzador